הימים החמים עדיין בשיאם, חלק מהילדים חזרו ללמוד ואנחנו כהורים חייבים לדאוג שהם יהיו מצוידים בשתיה שתספיק להם למשך זמן שהותם בלימודים * הילדים לא אוהבים ממש לשתות מים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לגרום להם לשתות
ההורים ששולחים היום את בניהם, ארוזים ומוכנים, מגוהצים ונרגשים. תנו להם לראות את הדמעות שלכם. הילדים שלנו זקופי קומה ונכונים לאתגר. מצוידים ומוכנים, חוששים ולחוצים, קצת פרפרים בבטן מעיקים עליהם. ההתרגשות שלנו לא פחותה מזו שלהם * תנו להם לראות שאתם ממש שם בשבילם, עמוק בלב (היום הראשון)
סגולותיה של הסעודה האחרונה, סעודת דוד המלך נפלאות וידועות. ישנה סגולה אחת חזקה במיוחד המשפיעה באופן ישיר על הזוגיות שלנו. מה הקשר בין סעודה רביעית לבין הזוגיות שלנו? ובין עצם הלוז לאישה? * ד"ר יעקב ארנברג מקשר בניהם (זוגיות)
ממה היו גדולי המוסר מתעלפים כשהיו הוגים את המילה "אלול"? ההיתה זו בהלה מנזיפתם של "הימים הנוראים"? מהמאזן הלא מחמיא של העבירות לעומת מעשינו הטובים? ובמילים אחרות, מה בדיוק אני אמורה להרגיש בחודש הזה כדי לא להחמיץ את גודלו? * הרבנית ימימה מזרחי, בטור מיוחד רגע לפני שאלול כאן אצלינו
ביליתם איתם שעות במוזיאון המדע, סיפרתם להם על החלל וניפלאותיו, ואיך שהטרמיטים מבלי שנשים לב השתלטו לנו על כדור הארץ. אז זהו שלא בטוח שזה מה שיעזור לכם להשיג את מבוקשכם * רוצים ילד חכם? תפעלו לפי 7 כללים בדוקים ולא חייב לפי הסדר, ניתן לשלב ולעשות זאת בו זמנית. צאו לדרך (ילדים)
פתאום ככה צנחה עליך שפעת באמצע הקיץ הלוהט, ואת פשוט לא מבינה למה? מחקר חדש מצא כי אנשים המכורים לאינטרנט ולמחשב מצוננים יותר * שימי לב! המרחב הוירטואלי מסוכן לבריאות שלך (בריאות)
זה ברור לנו מאליו שהם תמיד שם בשבילנו, אין לנו ספק שאם אנחנו צריכים משהו הם פשוט יעשו גם אם לא נתאמץ מדי לבקש מהם. ממש כך בגלל שהם שלנו או אוהבים אותנו מספיק, כדי שנרגיש שהם 'מובנים מאליהם' * למה באמת הם מובנים לנו כל כך?
נקיטת צעדי פעולה לאחר מעשה: ציפי לבני מקדמת את 'חוקי שירה'על שמה של הנרצחת שירה בנקי. מטרת החקיקה כדי למנוע פשעי שנאה מכל סוג שהם המובילים למעשי רצח מתועבים בעתיד (אקטואליה)
מה קורה לנו דווקא לאחר ימי מנוחה ושהיה משותפת בחיק המשפחה, מה התופעה ההפוכה הזו? הרי דווקא חופשה ו"ביחד" אמורים לתת נחת ושלווה לבני הזוג ולבני הבית * השאלות שאנחנו חייבים לתת עליהם תשובות (זוגיות)
מי שמבקר בדיוטי פרי נתקל 'ברכישות לא רצוניות' כאלו שלא תכננו. השילוב של המיקום הנוח והאוירה, בתוספת תחושת הזמן והנחת המס גורמים לנו להיות 'לקוחות שבויים' * מה גורם לנו לרכוש בלי הכרה ולצאת מרוצים מהדיוטי פרי?
אוטוטו אנחנו נכנסים לחודש בו אנחנו כעם וכאנשים פרטיים נדרשים לסלוח וגם לבקש סליחה, יש דברים שהם בלתי נסלחים, אבל יש דברים שגם מעולם לא חשבנו שמישהו יצליח לסלוח עליהם